Post by grounoutittidi on Mar 15, 2022 8:35:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puzzle Ark ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puzzle Ark IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for ubegrensede edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Puzzle Ark 2022 version ▞▞▞
Hei der! ville bare fortelle deg at det kan være et problem med å ikke kunne logge på spillet mitt, og det kostet meg påloggingsprestasjonene mine. Jeg vet ikke hva som skjer, men det er et vakkert spill, men jeg ville virkelig ikke miste påloggingen til en feil som startet under oppdateringen... 😅 hjelp? 79147. edit: ofte er det bare at den ikke vil logge på. Jeg sitter fast på hovedskjermen
Satt fast på kapittel 8 selv om jeg fullførte hele oppgaven 😔
Flott så langt. Venter på de nye funksjonene siden jeg har tatt igjen til slutten av kap. 8 og 3 stjerner på alle hovednivåene. Ingenting å gjøre etter at du har brukt alle utfordringssjansene dine for de daglige hendelsesnivåene.
Mann! spilte bra til 3-4 oppdrag det bare blir sittende fast ... gleder meg til dere fikser det ... det ble bare bra!
Å spille eldre kapitler vil ikke gi spillere belønninger hvis du allerede har 3 stjerner, noe jeg synes er dårlig...hvordan skulle spillere ellers få ekstra ressurser som diamanter. Jeg står fast på kapittel 3-3, og uansett hvor mange ganger jeg utfordrer nivåene er ikke mitt nåværende lag sterkt nok til å vinne. Jeg har ikke en måte å få diamanter til å polere laget mitt... Vel..det er kanskje...og det er å kjøpe? Tidlig i spillet og presser du spillere til å kjøpe? Ynkelig *Gjør kapitler/nivåer gjenspillbare med belønninger
Spillet var bra en stund.Det er lett å lære, match-3 er morsomt, og det visuelle er pent. Problemet er at vanskelighetsrampen er latterlig bratt, og den siste oppdateringen la i bunn og grunn til en stor slipevegg som bare forverrer problemet. Innkallingsratene er helt ufattelige, og spillingen kan være litt buggy noen ganger (karakterer ved full helse dør tilfeldig med alle fiender lamslått og ingen ildkulebrikker?). Jeg vil anbefale dette spillet, men det trenger mye finjustering.
De nye endringene gjorde kampene bokstavelig talt uslåelige. Jeg har 3 maks. butikkenheter og de får fortsatt en snudd hver i kamp. Det er ingen måte å male eller kjøpe enhetene dine sterkere på, fordi den eneste måten å komme seg frem på er ved å slå innhold som spillet fysisk ikke vil tillate deg å gjøre eller vente daglig på at de gratis ressursene dine fylles opp for å bokstavelig talt få EN lvl på enhetene dine per dag.
jeg kan ikke installere det
Run or Die - Fun Retro Running Game Arkade url
Hyggelig...
jeg liker det
Utmerket spill!
Ærlig talt et av mine favorittspill
Jeg synes det er gøy å leke med
Puzzle Ark Jocuri de rol roi
Edi wow ayaw mag oppdatering
flott
Morsomt spill, men det ser ut til at spillet er gjort for, ingen oppdateringer eller kommunikasjon fra utvikleren
Jeg likte dette spillet veldig godt. Men fra ingensteds endret de alt med måten det fungerte på og ødela fullstendig alt det harde arbeidet jeg hadde lagt ned i spillet. De gjorde ingenting for å kompensere for det også, så alle edelstenene jeg brukte er nå bortkastet, og det nye systemet er så dårlig at jeg ikke ser meg selv være i stand til å komme meg på flere måneder.
Jeg kan ikke spille etter oppdateringen
Håper på mer innhold og oppdateringer!
Det er et veldig bra puslespill med massevis av rpg-aspekter. Kunsten er pen og sprites er sjarmerende. På dette punktet er det en grind, men jeg personlig liker det.
viser regionproblem på hovedskjermen, men denne appen vises i spillebutikken min så... jeg er litt forvirret, ikke la meg gå fremover for å prøve dette spillet, jeg liker ideen, jeg ønsker snart å kunne prøv dette spillet, e-post virker deaktivert, er det noe jeg kan gjøre?
Vakkert utført, godt satt sammen. fanget bare ikke oppmerksomheten min
kult spill jeg kom inn i det og det er enkelt å spille, jeg må bare fortsette å gå opp i nivå for å sparke dragon booty 🛡🗡🏹🔫
Puzzle Ark Rollespill awvg
Virkelig lovende spill hvis utviklerne fortsetter å støtte dette spillet. Det er en veldig morsom blanding av Gacha, Puzzle, Idle, RPG. Det krysser i grunn alle boksene jeg ser etter i et uformelt spill å spille, og jeg er glad Google anbefalte dette spillet for meg. Kunsten er også veldig bra, men musikken lar mer å være ønsket.
Ikke tilgjengelig i min region TwT, jeg håper jeg får spille det snart...
Spillet er ok... Jeg har spilt bedre, jeg har spilt dårligere... men annonsene deres i det siste er selve symbolet på problemet med "villedende appspillannonser" som har plaget mobilspilling i årevis. "La oss ta en tilfeldig spillvideo fra et tilfeldig spill og sette navnet vårt på den!" Vennligst stopp. Hvis du trenger å lyve for folk for å få dem til å prøve spillet ditt, er ikke spillet ditt verdt å spille.
Dragedreper
Jeg tror dette spillet er glemt av utviklerne Sist oppdatert for 2 år siden
ganske morsomt for et kamp 3-spill. Jeg endte opp med å treffe en vegg på lvl 9. spillet er fortsatt i beta så forvent noen små feil. spillet trenger virkelig en funksjon for handel med helter i bytte mot fargede kuler eller mana-essens. du kan til og med betale litt gull/exp for å gjøre dette som en måte å balansere de ekstra kulene på.
😎😎
det er for monotont. For repeterende spilling Så bli lett borrrr.
Spillet er fantastisk og fortjener 5 stjerner, men det unødvendige energisystemet er ikke nødvendig, og så endret den nylige oppdateringen seg og "Balanserte" helter økte bare vanskelighetsgraden, håper disse tingene blir endret eller fjernet slik at jeg kan endre dette til 5 stjerner.
Flott spill, jeg spiller det hver dag. Men å erstatte liv med energi var det verste valget som ble tatt i utviklingen.
Oppdateres dette fortsatt? Eller et annet dødt bra spill? Haist.
det er fint å ha dette spillet!!!
STRID_ErrorDesc_M23 hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke laste dette spillet
Virkelig flott match 3-spill!
flott puslespill trenger bare mer normale lvls n en ledertavle også en klan ville være fin.også en arena slik at vi kan utfordre andre. hvis noen har problemer med å komme seg opp. mitt beste forslag er å prøve å få karakterer med mer enn 5* jeg har en akkurat nå, men du har spilt siden dag 1
Ikke tilgjengelig i min region
Anmeldelsesoppdatering: Jeg senker anmeldelsen min fra 4 ned til 2☆. Dette er sannsynligvis den verste oppdateringen jeg har sett i et spill. Først øker de prisen på en 10× innkalling til 1500 fra en anstendig pris på 900 edelstener. For det andre tok de ut noe av animasjonen når de gjorde ultimate, nå ser spillet så kjedelig og generisk ut. Ikke en god måte å tiltrekke seg spillere som vil støtte spillet ditt. Utviklere må gjennomgå markedsføringstimer og vurdere en annen tilnærming fordi denne siste oppdateringen ble sur.
Annonsen som førte til dette var agar.io