Post by grounoutittidi on Mar 15, 2022 8:56:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespil Af Magi: Jigsaw Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespil Af Magi: Jigsaw Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Puslespil Af Magi: Jigsaw Game 2022 version ▞▞▞
Spillet er underholdende, men indlæsningen er langsom, eller det fryser, så jeg afinstallerede spillet
Jeg nyder at spille med at løse gåderne og se videoerne, hvor mange point kunne være højere.
Jeg kan virkelig godt lide dette puslespil, men jeg betalte for ingen annoncer, og selvom jeg ikke bliver afbrudt af annoncer længere, bliver jeg afbrudt af den gave, der dukker op og kommer i vejen for mig. Hver gang jeg vender tilbage for at fortsætte et puslespil eller starter et nyt, går jeg i stå, når jeg ser en 30 sekunders annonce. Til sidst hænger startskærmen, og jeg er nødt til at afslutte appen og åbne den igen for at få den til at fungere. Frustrerende.
Når du starter, ser det ud til, at det vil være praktisk talt umuligt at tjene nok mønter til at købe puslespilspakker, så den første uge eller tre skal du bare bygge dine udfordringsmønter op - og der vil være mange udfordringer (men de er sjove). Mens du arbejder med hårdere puslespil, eksperimenterer med skalamuligheder, lær hvordan du flytter dit puslespil af vejen...du tjener puslespilspakker... med andre ord skal du finde ud af de små hemmeligheder, der gør dette nemmere, mere afslappende og en masse sjov.
Hyggeligt lille spil. Men kun lige 1 lille irriterende ting. Når man tager brikkerne er det ikke hver gang den tager den man vil have. Men bortset fra det. Hyggeligt og afstressende.
Jeg giver den 3 stjerner, ikke fordi jeg ikke kan lide appen, tværtimod. Mit eneste problem er de massive annoncer. Jeg forstår, at markedsføring er en faktor, men der er ingen grund til at afbryde spillere. Mit andet problem er prisen på ugentlige/månedlige gebyrer, de er skandaløse. Jeg elsker virkelig gåderne tho, ingen brikker at gå tabt. Hvis annoncerne er rettet, opgraderer jeg app til 5 stjerner.
Dette spil er et fantastisk puslespil, hvis du vil sidde slappe af og spille
Dynasty Origins: Conquest Rollenspiele vyx
Det ville være så meget bedre, hvis du ikke skulle købe alle de sjove puslespil.
Annoncer hvert eneste trin... omg jeg ville bare løse gåden... så irriterende! Kan ikke klare det her
👍👍👍👍👍
Jeg købte deres promo med gratis ædelstene til et andet spil kaldet brave frontier, ventede i en måned, og de kontaktede mig aldrig. Da jeg kontaktede dem, hævdede de, at det ikke var en ren/første installation af spillet, det er derfor, de ikke udgiver de gratis ædelstene til modig grænse. Udviklerne af dette spil er en stor fidus.
Meget flotte billeder
Dette spil er udfordrende og øger kreativiteten. Jeg kan lide dette. Ser frem til at blive en betalende app, så spillere kan tjene ekstra penge 🤑. Tak til udvikleren. Bliv ved.
Jeg har brugt appen i næsten 4 år og har altid elsket den. Jeg betalte for at slippe for reklamer og det har fungeret upåklageligt, lige indtil jeg for en måned siden fik nu tablet. Nu skal jeg love for at jeg har fået alle reklamerne, og det i en sådan grad at jeg er begyndt at bruge appen meget mindre og faktisk er jeg begyndt at se mig opefter en anden app
Det her er flot og super. Jeg elsker puslespil. Så dette magiske puslespil er mig meget glad
Gåderne er fantastiske, men tilføjelserne er blevet overdrevne og utroligt påtrængende. Jeg søger alternativer
Gode puslespil 😊
Dette er sjovt! Ikke sikker på, hvad alle belønningerne betyder endnu, men det er sjovt at lave gåderne. Ja, der er annoncer, men hvis du ser dem, får du belønninger, og annoncerne er korte og endda interessante. Sjov måde at fordrive tiden på, hvis du venter på nogen eller noget.
Elsker gåderne, men så fejlede spillet til det punkt, at det gik i stykker og tillod mig slet ikke at spille. Jeg har endelig afinstalleret og geninstalleret det for at prøve at løse problemet, og nu har det fjernet den gratis tilføjelsesversion, jeg havde betalt for. 😒 Giv mig enten mine penge tilbage eller udskift den gratis tilføjelse, jeg har betalt for.
Elsker det Det er sjovt og nemt at spille
Meget underholdende. Træner koordination ud fra farver, figurer og mønstre
Meget vanedannende, og du kan gemme gåderne. Du kan gøre dem i dit tempo til. De skal alle til tidsspillene. Tak fordi du lavede et spil/puslespil, jeg kan lide
Billederne på puslespillene svarer ikke til billederne og beskrivelsen på menuen. Annoncerne starter midt i spillet. Prøvede at geninstallere pakken, virkede ikke.
Jeg har brugt spillet længe. Nu kan jeg pludselig ikke få spillet frem, da jeg ikke kan dawnloade reklamer.
Kan du ikke rotere spillet til at være vandret mere? Nogen idé om hvorfor?
Dette spil er helt fantastisk! Jeg har aldrig tænkt på at få dette spil, men jeg er glad for, at jeg nøjedes med det! Jeg elsker alle de forskellige puslespil, du kan vælge imellem. Der er ikke så mange annoncer, men om noget, én: de er meget korte, to: annoncerne generer mig ikke rigtig, og tre: det er lidt ligesom en pause for din hjerne, når de dukker op. Jeg elsker også muligheden for at vælge dit svære at udfordre dig selv! Har allerede afsluttet fem gåder indtil videre! Ser frem til endnu flere fantastiske puslespil!
Dette er et godt spil at spille, hvis du elsker puslespil, og du kan gøre dem nemme og svære at lave, så det er bare sååå godt, jeg synes, du skal prøve det. Åh og betal ikke online spil ok bye
Betalt for ikke at have reklamer, og pludselig er de startet igen. Det er heller ikke muligt at komme i kontakt. Meget irriterende
Abonnementet bliver ved med at opsige mig. Jeg elsker virkelig spillet, og jeg ønskede at slippe af med annoncer, og jeg spiller næsten hver dag på telefon og tablet. Det er den eneste grund til, at jeg giver 4 stjerner, ellers elsker jeg det hjælp tak
Sjovt at spille, men skal vente så længe for at få nye gåder. Vær sød, hvis flere var gratis
Det er meget afslappet og god hjernegymnastik.
Har det på min tablet og kan ikke skifte til et andet album uanset hvad jeg prøver. Dette gør appen ubrugelig
For mange annoncer og for mange bump-annoncer.
Jeg har brugt så mange timer på at sammensætte disse gåder. Jeg nyder det virkelig. Gåderne er så smukke. Hvis du køber ekstra puslespil, er de ikke for dyre. Du får en hel del gratis, så det er egentlig ikke nødvendigt at købe ekstramateriale. Det er ret dyrt at købe adgang til ALLE gåderne. Deres bibliotek af billeder er virkelig forskelligartet. Der er noget for enhver smag.
Jeg plejede at elske dette spil, men annoncerne er utroligt irriterende. Som andre har sagt, er det rimeligt at have dem før og efter puslespillet. At få dem til at dukke op under puslespillet er ikke. Det er ikke de stjerner eller mønter værd, jeg måtte tjene.
Opdateret app har for mange reklamer! De ser ud til at dukke op gennem hele puslespillet på uhensigtsmæssige tidspunkter. De er en distraktion og frustrerende! Det originale puslespil var afslappende. Ja, den havde reklamer, men kun i begyndelsen.
Puslespillet er godt, men tic tok ad er meget afskrækkende at lægge bevægelse hele tiden på siden. Ikke for mig.
Jeg nyder gåderne, men annoncerne har fejl. Der er for mange annoncer, og det er endda efter at have købt legekortet.
Velfungerende puslespil. En del er gratis.
Jeg elsker dette spil. Puslespillene er flotte og du kan selv vælge hvor mange brikker du vil have puslespillet klippet i. Den eneste grund til, at jeg ikke vil give den en femmer, er, at der er alt for mange annoncer.
Dejlig afslappene at sidde med..☺️
Sjovt og afslappende puslespil. Jeg vil varmt anbefale dette spil. Ikke for mange annoncer og ingen fejl. Gratis daglige puslespil, og du kan købe pakker med de mønter, du tjener ved at spille. Spillet har også masser af gratis puslespil inklusive Disney og Marvel!
Elsker at lave puslespil, men synes det er ret irriterende, at jeg ikke kan lave et puslespil med egne billeder uden at det koster penge 😩